STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
Basoa bizipen
osoa |
Zenb.
– Nº: 105 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 |
1. Teknologia-Hezkuntza-Robotikako, Zientzia
(Baso-eskola: naturan heztearen onuren inguruko ezagutza zientifikoa) eta
Zientzia-artearen egitasmoekiko formazioa jasotzea hezkuntza eskaintza
aberasteko, irakasleon profila aberasteko eta gure ikasleriari hobeto
erantzuteko. 2. Sormena garatzea, ikasleak pertsona sortzaileak eginez. 3.
Jasotako formazioaren arabera, Teknologia (robotika), Zientzia (Baso-eskola)
eta Artearen egitasmoak ikasleen egunerokotasunean txertatuz, curriculumeko
konpetentzia matematikoak, artistikoak, zientifikoak eta teknologikoak
gehiago eta hobeto garatzea. 4. Proeiktuak generoen arteko berdintasuna
sustatzea, zientziaren arloko lanbideen inguruko genero-berdintasuna
bultzatuz eta haurrei era berdinean garatzeko aukera ematen dieten espazioa
sortuz, etab. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
HH - LH osoa |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Jakinekoa da aldaketa batek bere denbora behar duela. Gureak, proiektu
honekiko denbora laburra izan du. Proiektuak bere baitan eman dezakeenaren
hastapenetan gaude. Gure ikasleek proiektuarekiko konpetentziak gara ditzaten
eta irakasleok proiektuarekiko profila izan dezagun, jarraitu beharrean gara.
Formazioa beharrezkoa ikusten dugu. Horregatik, helburu berri batzuekin,
ikasturte honetako proiektua iaz hasitako bidetik jarraitu nahi dugu.
Horrela, behar dugun sendotasunez aritzeko gai izan gaitezke. Gure kokapen geografikoari etekina atera nahian eta gure inguruarekin
arduraz jokatzen ikasteko bideak landu nahi ditugu. Eta naturak eskaintzen
dizkigun baliabideez aprobetxatu artearen bitartez agertzeko, lantzeko,
gozatzeko. Esan bezala proiektuaren helburuak mantenduko genituzke eta areagotu.
Ikasleengan sormena artista batek gara dezakeen bezala garatzea ez dago
edozeinen esku, ez eta sormena hori bizitzako eta hezkuntzako beste
esparruetara transferitzea ere. Sormenaren garapena arte hezkuntzaren, arte
konpetentziaren eremuan garatu nahi dugu. Horrekin batera, zeharkako
konpetentzia guztiak garatzeaz gain, komunikaziorako konpetentzia eta
ikaslearen auto-irudia eta auto-estimuak areagotzen ditugun bereziki. Eta
horiek funtsezkotzat jotzen ditugu arrakasta akademikoan, autonomian eta
norberarekiko konfiantzan. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 012039
Aizarna HLHI |
|||