STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
ZIENTZIA PROIEKTUA (STEAM) 2020-2021 |
Zenb. – Nº: 11 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 |
· Ingurune fisikoa ikertzea eta bertako zenbait elementuren ezaugarriak identifikatzea eta parte aktiboa sustatzea. Ingurua, errespetuzko jarrerak landuz, aztertzea eta ondorioak ateratzea . Ikasleak, talde lanaren bitartez eta genero berdintasunean oinarrituz heziketa zientifikora hurbiltzea. Pentsamendu konputazionalarekin erlazionatutako trebetasun kognitiboak gauzatzea. Robotikan Proiektuak gauzatzea. |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
HH eta LH |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
STEAM Proiektu zientifikoa bide ezin hobea bihurtu zaigu ortuko jarduerak urteetan gure eskolako arlo curricularrekin lotuta lantzen izan ditugunak, robotikaren jarduerekin batera lotzeko. Batetik, ortuko esparruan, aurre ikusi behar dugu jokabide desberdinak gauzatuz,naturaren baldintzak duen eragina eta robotikaren esparruan giza jokabide desberdinen erabakiak duten ondorioak aurreikusi behar dira. STEAM proiektuak, nahiz eta esparru desberdin hauetatik bideratzen dugun, bietan ikasleen konpetentzia zientifiko-teknologikoa garatzeko jokabide amankomuna ahalbidetzen du: esperimentazioaren bidez hipotesiak eginez, saiakerak gauzatuz, baldintzak aldatuz, ondorioak ateraz, konparaketen bidez ezagupen berriak eraiki eta egiaztatu egiten dute. Elkarlanean burututako jarduerekin kideengandik ikasten dute. Hau guztia genero berdintasuneko ikuspegitik bideratuta dago. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
|
||||
|
Ikastetxea: 014356 URRETXINDORRA HLHI
|
|||