STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 MATEMATIKA, GIZA-NATUR ETA ARTE HEZKUNTZAKO TXOKOETAN  STEAM

Zenb. – : 110

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

2020-2021 ikasturtea

3. ZIKLOKO DEPARTAMENTU EZBERDINEN  TXOKOAK STEAM JARDUERAZ ABERSZTEA,  PENTSAMENDU ZIENTIFIKOA GARATZEKO.

Etapa-mailakEtapa-cursos

Lh3. ZIKLOA - 5. ETA 6. MAILA

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

MATEMATIKAN BI TXOKOTAN FINKATU DITUGU STEAM JARDUERAK. BATEAN,  WEDO 2.0 MATERIALAREKIN,  ROBOT TXIKIAK ERAIKIZ,  ARAZO EZBERDINEN IRTENBIDEAK BILATU BEHAR DITUZTE. TXOKO BEREAN, SCRATCH PROGRAMAZKOAREN BIDEZ ERE ERRONKA EZBERDINAK PROGRAMATZEN DUTE. BESTE TXOKO BATEAN, ZENBAKIKUNTZAREKIN LOTUTAKO EKINTZAK DAUDE ETA BEE-BOT -EN BIDEZ  GALDERA MATEMATIKOAK ERANTZUTEN DITUZTE, BIDE EGOKIA BILATUZ ETA PROGRAMATUZ

GIZA-NATURREN MAPA INTERAKTIBOAK ERAIKI DITUZTE, PLASTIKA DEPARTENDUAREKIN BATERA.

MISIKA DEPARTAMENTUAN, MAKEY-MAKEY ETA SCRATCH ERABILIZ, IKASLEEK, EITB MARATOIAN PARTE HARTU ZUTEN. KANTA BATEN BERTSIOA

SORTUZ.

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·         https://zestoa.hezkuntza.net/eu/inicio

·         https://blog.codeweek.eu/category/best-practices/

 

Ikastetxea:  012037  ZESTOA HLHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png