STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
MATEMATIKA,
GIZA-NATUR ETA ARTE HEZKUNTZAKO TXOKOETAN
STEAM |
Zenb.
– Nº: 110 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 ikasturtea |
3. ZIKLOKO DEPARTAMENTU EZBERDINEN TXOKOAK STEAM JARDUERAZ ABERSZTEA, PENTSAMENDU ZIENTIFIKOA GARATZEKO. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
Lh3. ZIKLOA - 5. ETA 6. MAILA |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
MATEMATIKAN BI TXOKOTAN FINKATU DITUGU STEAM JARDUERAK. BATEAN, WEDO 2.0 MATERIALAREKIN, ROBOT TXIKIAK ERAIKIZ, ARAZO EZBERDINEN IRTENBIDEAK BILATU BEHAR
DITUZTE. TXOKO BEREAN, SCRATCH PROGRAMAZKOAREN BIDEZ ERE ERRONKA EZBERDINAK
PROGRAMATZEN DUTE. BESTE TXOKO BATEAN, ZENBAKIKUNTZAREKIN LOTUTAKO EKINTZAK
DAUDE ETA BEE-BOT -EN BIDEZ GALDERA
MATEMATIKOAK ERANTZUTEN DITUZTE, BIDE EGOKIA BILATUZ ETA PROGRAMATUZ GIZA-NATURREN MAPA INTERAKTIBOAK ERAIKI DITUZTE, PLASTIKA
DEPARTENDUAREKIN BATERA. MISIKA DEPARTAMENTUAN, MAKEY-MAKEY ETA SCRATCH ERABILIZ, IKASLEEK, EITB
MARATOIAN PARTE HARTU ZUTEN. KANTA BATEN BERTSIOA SORTUZ. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
https://zestoa.hezkuntza.net/eu/inicio ·
https://blog.codeweek.eu/category/best-practices/ |
||||
|
Ikastetxea: 012037
ZESTOA HLHI |
|||