STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
EGITEN
IKASI: STEAM LABORATEGIA |
Zenb.
– Nº: 114 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020-21 |
Laborategia atondu, materialez hornituz eta
baliabide didaktikoak eskura izanez, STEAM laborategia martxan jarri ahal
izateko. STEAM metodologia geletan sistematizatzea, programazio didaktikoen
abiapuntua hura izanez, disziplinaarteko metodologia aurrera eramateko. Arazo-egoerak edo proiektuak sortzea STEAM ikuspegia
erabiliz, programazioak moldatuz eta egokituz, maila guztietan laborategiaren
erabilera sistematizatzeko. Proiektu
honi jarraipena ematea, aukerak aztertuz eta erabakiak hartuz, ikasturtean
zehar beharrezko aldaketak egiteko, zein epe luzerako STEAM plan bat
sortzeko. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
HH eta LH osoa |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Aurten, 2019/2020 ikasturtean, eskolan Zientzietako Prestakuntza Ekimen
Globalean hartu dugu parte Kontxa Eskolan, eta gainera, eskolako hiru tutorek
berritzegunean matematika eta zientzetarako ikastaroak jazo dituzte.
Formakuntza horietan STEAM ikuspegia ezagutu dugu eta ikuspegi horrek barruan
hartzen dituen ikasgaietan, hau da, Zientzia, Teknologia, Ingeniaritza, Artea
eta Matematikan, ikasleen ikaskuntza aktiboa ahalbidetzen dela konprobatu
dugu. Lortutako ikuspegi berri horretatik abiatuta STEAM laborategi baten
beharraz ohartu gara, esperimentazioaren eta praktikaren bidez lan egiteko
aukera ematen duelako. Horixe da beraz proiektu honetan planteatzen duguna,
gure eskolan STEAM laborategi bat sortzeko prozesua. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 014232
CEIP Concha HlHI |
|||