STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
HERRIKO PARKE BOTANIKOA, GURE IKASGELA |
Zenb.
– Nº: 119 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 |
- Hezkidetza
eta prestakuntza zientifikoa sustatzea, eskola komunitate osoan - Irakasleek
formazioa jasotzea, erakunde ezberdinetako adituekin (Berritzegunea,
Ekogunea, Aranzadi…), landuko diren gaien inguruan, gidalerroak … - Berritzegunearen
aholkularitza jasotzea ikastetxean
bertan, hainbat baliabide sor ditzagun
proiektu honen garapenerako: irakasle gida, eta lan koadernoak eta jarduera
sortak ikasleentzat. - Ikasleengan bokazio
zientifikoa inspiratzea, bereziki arreta jarri neska ikasleengan,
estereotipoak deseginez eta emakumeen zientifikoen ekarpenak landuz
(Berritzegunearen aholkularitza Hezkidetza mintegitik) - Ikerketa
zientifikoan trebatu ikasleak, IKERKETA metodoa sustatzea - Herri
Parke botanikoaren erabilera sustatu, bertan TAILERRAK antolatuz - Ikasgelako
metodologiaren inguruko hausnarketa egitea, zientziaren irakaskuntzan
oinarrituz. - Arazo egoerak planteatu, irakasgai ezberdinak
integratuz - Burututako esperientzia positiboak sistematizatzeko urratsak
eta erabakiak idatziz jasota geratzea |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
Eskolako ikasle guztiak. HH 86 eta LH 108 |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Eskola eremutik oso gertu dago herriko parke botanikoa. Azken
ikasturteetan, natura heztearen garrantziaz ohartuta, gero eta gehiagotan
joan dira eskolako ikasleak (batez ere Haur Hezkuntzakoak) eremu horretara.
Esperientzia positiboa izan da beti eta onura nabarmenak atzeman dira
ikaskuntza eremu guztietan eta oinarrizko konpetentzien garapenean. Orain pausu bat haratago joan nahi da. Etapa guztietako ikasleetara
zabaldu nahi da eremu horren erabilera
sistematikoa, parke botanikoa eskolako aire libreko ikasgela bat bihurtu nahi
da. Ikerketarako gune bilakatu nahi da,
disziplinarteko proposamenak aurrera eramanez. Bertan informazioa
bilatu, hipotesiak egin, esperimentuak planifikatu, ereduak eraiki, lortutako
emaitzekin bat datozen azalpenak proposatu, taldea lan egin, kideekin
eztabaidatu eta ikasitako edo aurkitutakoa komunitatearekin partekatu,
gizarteratu. Ikerketa zientifikoan oinarritutako planteamendu metodologikoa garatu
nahi da. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
https://www.urmaelaeskolan.eus/jarduerak-urmaeletan#h.4jz1bmjarytn ·
https://www.urmaelaeskolan.eus/jarduerak-urmaeletan#h.lstb75kw12v0 ·
https://www.urmaelaeskolan.eus/jarduerak-urmaeletan#h.h2ehiygf6676 ·
https://lardizabal.eus/eu/orria/parke-botanikoa ·
ht |
||||
|
Ikastetxea: 012287
Lardizabal Herri Eskola |
|||