STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 Hezkuntza matematikoa, zientifikoa eta teknologikoa

Zenb. – : 120

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

2020 -2021

Proiektu honen bidez, matematika , zientzia eta teknologia irakaskuntza sustatzeko metodologia aktiboa eta ikertzailea hobetzen jarraitzea da gure asmo nagusia. Matematika gaitasunaz gain, teknologia ere lantzen jarraituko dugu. Robotika eta programazioaren lehen urratsak ere eman nahi ditugu bigarren eta hirugarren zikloan eman ondoren, 2020 – 21 ikasturtean egindakoari jarraipena eman nahi diogu. Robotika Eta programazioa gure unitate didaktikoetan sartu ditugu arlo desberdinen currikulumean robotak eta programazioa landuz

Etapa-mailakEtapa-cursos

Lehen Hezkuntza

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

Hauek dira robota eta programazioaren bitartez landu diren gaiak:

Mailak  Unidade didaktikoa/proiektua                   Helburuak

LH1        Zentzumenak    Giza gorputzaren askotariko zentzumenak eta garunean duten jatorria lantzeko bluebooht a erabiliko dugu proiektu bezala gaia landu ostean .

LH2        "Zein txikia nntzen”         Familiako partaideak eta ezaugarriak eta lantzea Bluebooth-aren bitartez

LH3        "Gure gorputza"               Hezurduraren baten funtzionamenduaren pantailako muntaia animatua eta interaktiboaren bitartez (Scratch).

LH4        “Egipto”               Scratchen bitartez polearen funtsionamendua landu ijolas interakto bihurtuz.

LH5        “Uraren zikloa”

                Scrach bitartez uraren zikloa landu

LH6        "Kotxe elektrikoa: Energia, zirkuitoak eta material eroaleak"         Microbit bidez auto elektriko sinple bat muntatzea eta programatzea, bateria (pila elektrikoak) birkargagarriekin (aukeran, eguzki-kargako kita )

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·          

 

Ikastetxea:  015342  Zabalarra

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png