STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
Hezkuntza
matematikoa, zientifikoa eta teknologikoa |
Zenb.
– Nº: 120 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020 -2021 |
Proiektu honen bidez, matematika , zientzia eta
teknologia irakaskuntza sustatzeko metodologia aktiboa eta ikertzailea
hobetzen jarraitzea da gure asmo nagusia. Matematika gaitasunaz gain,
teknologia ere lantzen jarraituko dugu. Robotika eta programazioaren lehen
urratsak ere eman nahi ditugu bigarren eta hirugarren zikloan eman ondoren,
2020 – 21 ikasturtean egindakoari jarraipena eman nahi diogu. Robotika Eta
programazioa gure unitate didaktikoetan sartu ditugu arlo desberdinen
currikulumean robotak eta programazioa landuz |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
Lehen Hezkuntza |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Hauek dira robota eta programazioaren bitartez landu diren gaiak: Mailak Unidade
didaktikoa/proiektua Helburuak LH1 Zentzumenak Giza gorputzaren askotariko zentzumenak
eta garunean duten jatorria lantzeko bluebooht a erabiliko dugu proiektu
bezala gaia landu ostean . LH2 "Zein txikia
nntzen” Familiako partaideak eta
ezaugarriak eta lantzea Bluebooth-aren bitartez LH3 "Gure
gorputza" Hezurduraren
baten funtzionamenduaren pantailako muntaia animatua eta interaktiboaren
bitartez (Scratch). LH4 “Egipto” Scratchen bitartez polearen
funtsionamendua landu ijolas interakto bihurtuz. LH5 “Uraren zikloa” Scrach bitartez
uraren zikloa landu LH6 "Kotxe elektrikoa:
Energia, zirkuitoak eta material eroaleak" Microbit bidez auto elektriko sinple bat muntatzea eta
programatzea, bateria (pila elektrikoak) birkargagarriekin (aukeran,
eguzki-kargako kita ) |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 015342
Zabalarra |
|||