STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
Ekimen,
pentsamendu logiko eta arazoei aurre eginez robotak sortzen jarraitzen dugu |
Zenb.
– Nº: 121 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2019-2020 |
Curriculum
edukietara beste modu batean hurbiltzea. Programazio erronkak gainditzea, zenbait curriculum
arlorekin lotutako konpetentzia eta abilezia kognitiboak praktikan jarriz.
Programazio
lengoaiaren oinarrizko kontzeptuak barneratzea Ikasleak pentsamentu
konputazionalean trebatzen hastea, hots, urrats ordenatuen sekuentzia baten
bidez problemak ebazten metodoan. Ikasleak
programazio lengoaia grafikoa erabiltzen hastea, modu natural eta
jostagarrian. Indagazio
bidezko ikaskuntza garatzea. Taldean
lan egiten eta antolatzen irakastea, bai eta ikaskideekin ados jartzen eta
baita ere haien ekarpenak haintzat hartuz. Ikasleek robotika hezigarria balioestea, beren ikaskuntzarako
baliabide den aldetik. Zientzietarako
eta robotikarekiko jakin-mina piztea ikasleengan. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
L.h. ko 4,5 eta 6. mailak |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Urte asko daramatza Aitxuri Herri Eskolak teknologia berrien gaia
jarrotzen. Eskola osatzen duen komunitate zabal honek (guraso, ikasle,
udaleko ordezkari, irakasle) beti izan du jakin-min haundia gai honen
inguruan, geure Hezkuntz Proiektuari begiratzerik besterik ez dago. Hori dela eta,
STEAM egitasmoak ematen digun aukera dela eta, aurten, kurtso haseran,
robotikaren gaiari heltzea erabaki genuen. Ekimen hau L.H. 2. eta 3. zikloko
mailetan lantzea erabaki genuen. Berriak ginen eta 2. zikloko azken kurtsotik
goruntz abiatu ginen, hau da garai bateko 4, 5 eta 6. maila. Horregatik eta,
lortu ditugun emaitza onak kontutan harturik, datorren urterako ere ekimen
honekin aurrera jarraitzea erabaki dugu. Baina beste urrats bat emanez, hau
da, 2 eta 3. ziklo osora zabalduz. 2019/2020
ikasturtean hasi dugun bideari jarraituz, datorrenean ere urratsak ematen
jarraitzea, jakinik arlo honetan inoiz ez dugula helmugarik ikusiko (zeinek
daki noraino iritsiko garen). Gure aurtengo
proiektuak Ekimen, pentsamendu logiko eta arazoei aurre eginez robotak
sortzen izena darama baina lehen esan bezala bideak amaierarik ez duenez,
datorren urtekoak Ekimen, pentsamendu logiko eta arazoei aurre eginez robotak
sortzen jarraitzen dugu izenako du. Bai, jarraituko dugu. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 012034
AITXURI HERRI ESKOLA |
|||