STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
ROBOTIKA ETA
BARATZA |
Zenb.
– Nº: 123 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
HH- LH ETAPA OSOAN |
STEAM hezkuntza- estrategia IUPan
planifikatzea,. STEAM hezkuntza –
estrategia ikastetxeko Urteko Planean planifikatutakoaren arabera,
Berritzeguneko aholkulariarekin jarraipena egitea. STEAM hezkuntza – estrategia formazio
aukera izatea eta horretarako proiektua aurkeztea. Hezkuntza eskaintza aberasteko eta gure
ikasleriari hobeto erantzuteko proiektua sendotzea Teknologia, matematika konpetentziak eta
beraiekin pentsamendu zientifikoa gure ikasleei era sistematikoan garatzen
laguntzeko aukera, materialak, metodo eta proposamen berritzailea, baliabide
didaktikoak eta estrategia praktikoak, irakasgaien ikas- irakaskuntza
integratua, ikerketan oinarritutako ikaskuntza eta umeei egokitutako jarduera
praktikoak burutuz plangintza eskaintzea.
Etapako curriculumeko oinarri teknologikoak lantzeko printzipio metodologikoak
eta baita horiek ikasteari eta garatzeari buruzko teoriak ere ezagutzea. Proiektua aurrera begira behar bezala
definituta lantzeko, proiektuaren gauzaketa ebaluatzea indarguneak eta hobetu
beharrekoak antzemanez eta hobetzeko proposamen berriak zehaztuz. Ikasleriaren motibazioa eta ikasgiroa
hobetzea. Ikasleengan jakin- mina eta
pentsamendu abstraktua,
esperimentaziorako zaletasun eta garapen praktikoa sustatzen dituzten
jarduerak diseinatzea. Dibulgazio
zientifikoa, teknologikoa eta artistikoa sustatzea. Emakumezko ikasleei zuzendutako jarduera
espezifikoak diseinatzea. Talde- lana
eta lankidetza sustatzea STEAM ingurunearen oinarrizko zutabeetako bat den aldetik. Hezkuntza-berrikuntzaren arloko eduki
hezitzaileak eta didaktikoak sustatzea eta argitaratzea. Irakasleen eta ikasleen curriculuma
aprobetxatzeko irtenbide teknikoak bilatzea eta ematea. Steam diziplinetan ikasleen parte-hartzea
eta ikaskuntza hobetzea helburu duten kanpoko proiektuak babestea eta
horietan laguntzea. Ikasleen artean
Steam diziplinek eskaintzen dituzten aukerak agerian jartzeko ekintzak
bultzatzea, berdintasunaren eta emakumearen ahalduntzearen arloko oztopoak
gainditzeko beharrarekin. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
HH, 1., 2. ETA 3. ZIKLOA |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Murumendi ikastetxean steam garatzen proiektuaren ildo nagusia, gure
ikasleei ulertaraztea zientziak, teknologiak, ingeniaritza, matematikak eta
arteak ez direla disziplina isolatuak,
gure gizarteko erronkei aurre egin ahal izan diezazkieten ikasleak
ahalduntzen dituen erantzunkizunak abiapuntu izanik, robotika eta baratza
bateratzen duen proiektuan murgildu gara, zeharkako zein diziplinako
oinarrizko gaitasunak garatzen dituena. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 012027
MURUMENDI HLHI |
|||