STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
STEAM
Barandiaran |
Zenb.
– Nº: 125 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020/21 |
1-
Diziplinartekotasuna lantzea eta garatzea. Eguneroko erronka-arazoez
baliatuz, modu integratuan konponbidea sortzea edo aurkitzea izango da gure
helburu nagusienetako bat. 2- ikerketa, gogoeta eta metodo zientifikoa
aplikatu. 3- Pentsamendu kritikoa bultzatu. 4- nesken bokazio zientifiko eta
teknologikoa sustatu. 5- pentsamendu dibergentea lantzea eta sormena
areagotzea |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
1. DBH / 2. DBH / 3. DBH / 4. DBH |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
1.DBH: INSPIRA STEAM Hezkidetza proiektuarekin batera Inspira STEAM proiektuan parte hartu
dugu 1., 2., 3. eta 4. DBH: Emakume zientzilari eguna / astea Lanak, jolasak, lehiaketak, etabar. 1., 2. eta 3. DBH: ZIENTZIA AZOKA STEAM/Zientzia azoka antolatu dugu. Bertan 3.DBH-ko ikasleek haien
proiektuak DBH 2. eta 1. mailakoei aurkeztu dizkiete. Proiekturako
planteatutako hipotesia honako hau da: nola hobetu dezakegu eraginkortasuna
edo nola jasangarriago egin ditzakegu Leioako eraikin enblematikoak? Honako irakasgai hauek inplikatu dira proiektuan: Teknologia: Elektronika,
elektrizitatea eta programazioa
landuko dira etxearen domotika egiteko. Matematika: Geometria landuko da eraikuntzak sortzeko. Plastika: Maten egindako eraikuntzak hornitu Gaztelaina: Proiektuaren bilakaera erakusten duen bideotutoriala sortuko
da. Ingelesa: Ahozkoa landuko da proiektuen aurkezpena egiteko. Euskera:Publizitate kanpaina sortuko da. Proiektua bukatzeko azken 2 egunetan zehar klaseak “apurtu” egin dira.
Hau da, bi egun horietako saio guztietan proiektuaren zati guztiak amaitzeari
erabiliri dira. Taldeak autonomoak izan dira saio bakoitzean nola eta zertan
lan egin behar zuten erabakitzeko. Irakasleek gidari edo aholkulari gisa lan
egin dute. Esperientzia aitzindaria izan da ikastetxean eta, oro har,
emaitzak oso onak izan dira. Hurrengo hiru egunetan, aurkezpenak eta
erakusketa egin dira. COVID arauak direla eta, 3. mailako talde bakoitzak
online aurkeztu ditu bi ikasgelei, eta, ondoren, erakusketan zehar, bi
ikasgela horiek proiektuak bertatik bertara ikusi dituzte. 3. maiako taldeek xehetasun handiagoz azaldu dituzte proiektuak eta 1.
eta 2. mailako ikasleen zalantzei erantzun dizkiete. Azken horiek, irizpide
desberdinen arabera, euren proiekturik gogokoena zein izan den adierazi dute,
eta horretan oinarrituta, sari batzuk banatu dira. 3. DBH: Robotika Microbit eta mBot proiektuak 4.DBH: ARDUINOREKIN APARKALEKU AUTOMATIKOA. 4.DBH: CO2 neurgailuak |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 014339
IES JOSE MIGUEL BARANDIARAN BHI |
|||