|
STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
|
SCRATCH
PROIEKTUA |
Zenb.
– Nº: 136 |
|||
|
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
|
2020-2021 |
1-
SCRATCH programazioaren oinarriak ezagutu 2. Informatika baliabideak
erabiliz eta bereziki Scratch programazioa erabiliz, aplikazio praktikoak sortzen ikasi. 3.-
Bloketako programazioa erabiliz proposatutako ekintzak burutzeko gai
diren robotak sortu eta programatu. |
|||
|
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
|
LH4, LH5, LH6 |
||||
|
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
|
LH4, LH5 eta LH6 mailetakoko 10 gelatako 210 ikasleekin Scratch
programazioa, bere erabilera praktikoa eta robotikan duen aplikazioak landu
dira. |
||||
|
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
|
·
https://docs.google.com/document/d/1SJ50MgLhsoWk9Xk2IDJwMlDqupzf7I10ER5JjKLERbY/edit ·
|
||||
|
|
Ikastetxea: 010342
ANGEL GANIVET SANTA LUCÍA
|
|||