STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 SCRATCH PROIEKTUA

Zenb. – : 136

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

2020-2021

1-  SCRATCH programazioaren oinarriak ezagutu 2. Informatika baliabideak erabiliz eta bereziki Scratch programazioa erabiliz,  aplikazio praktikoak sortzen ikasi.  3.-   Bloketako programazioa erabiliz proposatutako ekintzak burutzeko gai diren robotak sortu eta programatu.

Etapa-mailakEtapa-cursos

LH4, LH5, LH6

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

LH4, LH5 eta LH6 mailetakoko 10 gelatako 210 ikasleekin Scratch programazioa, bere erabilera praktikoa eta robotikan duen aplikazioak landu dira.

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·         https://docs.google.com/document/d/1SJ50MgLhsoWk9Xk2IDJwMlDqupzf7I10ER5JjKLERbY/edit

·          

 

Ikastetxea:  010342  ANGEL GANIVET SANTA LUCÍA

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png