STEAM

Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 Aisialdiaren Kudeaketa

Zenb. – Nº: 14

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto

2020-2021

·         Bokazio Zientifiko-Teknologikoa bultzatzea genero ikuspegia kontuan hartuta. Gizarte arazoei modu arduratsuan erantzun go duen eta ingurune globalean, eta baita, lokalean moldatzeko gai diren ikasleak hezitzea. Hezkuntza Metodologia Berritzaileetan sakontzea

Etapa-mailak – Etapa-cursos

DBH-1, DBH-2 eta DBH-3 mailetako talde guztiak. DBH-4ko eta batxilerreko hainbat ikasle, aukeratutako ikasgaiaren erabera.-ko maila eta talde guztiak,

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto 

Aisialdia kudeatzeko bi atal ditu:

Hiri ortuak: Negutegian eta STEAM gelan ikasleek departamentuko ezberdinetako ikasgaietan hainbat ekintza egiten ari dira. Hiri ortuen kudeaketatik hasita, kontuan hartu beharreko magnitudeen kontroleraino. Hasieran DBH lehen ziklorako zegoen pentsatuta, baina DBH-4 eta batxilerreko hainbat ikasgaiko ikasleak ere parte hartzen ari dira.

Ondare Historikoa: Ikus-Entzunerako Teknologia berriak erabiliz, hurbileko historia aztertzen gabiltza. Batxilelerreko hainbat ikasgaitako ikasle ari da parte hartzen. Bertan landu den errealitate areagotua, DBH-ko hainbat ekintzetara ere eramateko asmoa dugu.

Iazko ikasturtean landu genuen proiektua sakontzen ari gara: 3D inpresoren erabilera ikastetzeko maila guztietara hedatu da.

Gehiago ezagutzeko – Para saber más

·         https://frayjuandezumarraga-durangobhi.hezkuntza.net/eu/steam?p_p_id=56_INSTANCE_K9mDdDsh6FyE&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=2

 

 

Ikastetxea:  015307  IES Fray Juan de Zumarraga BHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png