STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
Ikastetxean
esperientzia aberasgarriak bultzatzen |
Zenb.
– Nº: 147 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
20-21 |
• Programazio hizkuntzarekin kontaktua
era natural eta ludikoan izatea. • Programazio
hizkuntza eskolako eguneroko dinamiketan txertatzea tailer erakargarrien
bitartez, bide batez ,motibazio eta interes guneak konpetentzia ezberdinen
garapenera bideratzea eta ikaskuntzarako tresna lagungarria bihurtzea. • Matematikak era erakargarrian eta
atseginean lantzea jolastuz. • Testu liburuarekin ezinezkoa den
logika, arrazoinamendua edo manipulazioa lantzea. • Matematika
jolas hauek erabiliz matematikak erakargarriagoak eta atseginagoak umeentzat egitea. • Arlo kurrikularrekin zerikusia duten edukin eta trebetasun
kognitiboetan oztopoak/erronkak gainditzeko erabiltzea. • Talde lana eta kooperazioa
sendotzea. • Komunikazio egoera
ezberdinak; arrazoinamendua, logika, pentsamendu analitikoa, manipulazioa eta
pertzepzio espaziala gure ikasleengan garatzea. • Tailer, txoko eta lan taldekako dinamika ezberdinen
bitartez taldearen elkarreragina eta sormena bultzatzea. • Teknologia berriak sustatzea
eta matematika jolastuz lantzeko inguruko jakinmina ikasleengan txikitatik
piztea. • Irakasle eta ikasleak hezkuntza teknologikoak
ikaskuntza-irakaskuntzarako eskaintzen dituen onurei irekitzea, beldurra
kentzea eta etorkizunerako prestatzea. • Talde
kooperazio lana eginez hainbat lan aurrera ateratzea, eraikitzea eta zeregin ezberdinei erantzuteko bideak aurkitzea talde lana,behaketa eta
esperimentazioan oinarrituz. • Aniztasunaren
aurrean erantzun anitzak eta motibagarriak ahalbidetzea. • Ikastetxeko familiak proiektuaren
berri izatea eta euren inplikazioa bultzatzea. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
HH 4-5 urte eta Lh osoa |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Alde batetik, aurreko ikasturteetan zehar robotika tailerrak sistematizatuta
ditugu gure ordutegietan, bai LHn eta baita HHn lantzen dira eta hurrengo
ikasturteetan jarraipena emango diogu. Tailer hauek era egokiagoan
bideratzeko material teknologiko gehiago beharrezkoa dugu. Bestetik,
Matematikak jolastuz lantzeko modua garatzeko pentsateka jolasak (joko
manipulatibo, kooperatibo eta batzuk formatu digitalean) gure
egunerokotasunean integratzeko urratsak eman nahi ditugu eta proiektu honen
bidez lortzeko bideak zabaltzeko ahaleginak egingo ditugu. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
https://drive.google.com/drive/folders/17gwmYhqC0kAFBOEbH9HqoORlAqUDvoGk?usp=sharing
|
||||
|
Ikastetxea: 014230
Jose Maria Uzelai HLHI |
|||