STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 Ikastetxean esperientzia aberasgarriak bultzatzen

Zenb. – : 147

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

20-21

                   Programazio hizkuntzarekin  kontaktua  era natural eta ludikoan izatea. •      Programazio hizkuntza eskolako eguneroko dinamiketan txertatzea tailer erakargarrien bitartez, bide batez ,motibazio eta interes guneak konpetentzia ezberdinen garapenera bideratzea eta ikaskuntzarako tresna lagungarria bihurtzea. •        Matematikak era erakargarrian eta atseginean lantzea jolastuz.          Testu liburuarekin ezinezkoa den logika, arrazoinamendua edo manipulazioa lantzea.             Matematika jolas hauek erabiliz matematikak erakargarriagoak eta atseginagoak  umeentzat egitea. • Arlo kurrikularrekin zerikusia duten edukin eta trebetasun kognitiboetan oztopoak/erronkak gainditzeko erabiltzea. •           Talde lana eta kooperazioa sendotzea. •  Komunikazio egoera ezberdinak; arrazoinamendua, logika, pentsamendu analitikoa, manipulazioa eta pertzepzio espaziala gure ikasleengan garatzea. •            Tailer, txoko eta lan taldekako dinamika ezberdinen bitartez taldearen elkarreragina eta sormena bultzatzea. •                Teknologia berriak sustatzea eta matematika jolastuz lantzeko inguruko jakinmina ikasleengan txikitatik piztea.      Irakasle eta ikasleak hezkuntza teknologikoak ikaskuntza-irakaskuntzarako eskaintzen dituen onurei irekitzea, beldurra kentzea eta etorkizunerako prestatzea. •    Talde kooperazio lana eginez hainbat lan aurrera ateratzea, eraikitzea eta  zeregin ezberdinei erantzuteko  bideak aurkitzea talde lana,behaketa eta esperimentazioan oinarrituz. •        Aniztasunaren aurrean erantzun anitzak eta motibagarriak ahalbidetzea. •          Ikastetxeko familiak proiektuaren berri izatea eta euren inplikazioa bultzatzea.

Etapa-mailakEtapa-cursos

HH 4-5 urte eta Lh osoa

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

Alde batetik, aurreko ikasturteetan zehar robotika tailerrak sistematizatuta ditugu gure ordutegietan, bai LHn eta baita HHn lantzen dira eta hurrengo ikasturteetan jarraipena emango diogu. Tailer hauek era egokiagoan bideratzeko material teknologiko gehiago beharrezkoa dugu. Bestetik, Matematikak jolastuz lantzeko modua garatzeko pentsateka jolasak (joko manipulatibo, kooperatibo eta batzuk formatu digitalean) gure egunerokotasunean integratzeko urratsak eman nahi ditugu eta proiektu honen bidez lortzeko bideak zabaltzeko ahaleginak egingo ditugu.

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·         https://drive.google.com/drive/folders/17gwmYhqC0kAFBOEbH9HqoORlAqUDvoGk?usp=sharing

 

Ikastetxea:  014230  Jose Maria Uzelai HLHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png