STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
STEAM |
Zenb. – Nº: 149 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2020/2021 |
asleen baliabideak zabaltzea ariketa eta
irakasgai desberdinei aurre egiteko orduan, eta sormenezkoagoak eta
malguagoak izatea planteatutako arazoak ebazteko orduan. Ebidentzian oinarritutako arrazonamendua
erabiltzea erabakiak hartzerakoan.
Konfiantza eta ezagutzak eskuratzea, XXI. mendeko trebetasunak garatu
ahal izan ditzaten. Eginez ikastea,
alderdi praktikoa teorikoarekin konbinatzea, eztabaidekin, ikastearekin,
ikertzearekin… Pentsamendu
zientifikoaren kultura sustatzea ikasleek erabakiak hartzeko. Irtenbideak planifikatzea, sortzea,
probatzea, aldatzea. Irakasleen eta
familien prestakuntza bultzatzea STEAM hezkuntzaren garapenean. Estrategiaren koordinazio- eta
jarraipen-mekanismoak abian jartzea.
Kultura zientifiko-teknologikoa zabaltzeko eta sustatzeko ekintzak
bultzatzea. Steam eremuko bokazio eta
asmo profesionalak inspiratzea, ikasleei arreta berezia eskainiz,
etorkizuneko erronken aurrean behar bezala prestatzeko. Genero-aukeren berdintasuna
bultzatzea. Herrialdearen garapena
gizon eta emakumeen artean gertatu beharraz hausnartzea eta kontzientziatzea. |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
HH (3,4,5 URTE) LH (1-6) |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen
explicativo del proyecto |
||||
Sarreran adierazi dugun bezala, proiektu hau ikasturte honetan
garatutakoaren jarraipen gisa aurkeztu dugu, eta, beraz, konpetentzia horiek
Haur Hezkuntzatik landuko ditugu; izan ere, Lehen Hezkuntzako goi-mailako
zikloetan lortutako emaitza akademikoetan zentratzeaz gain, gure Hobekuntza
Plana hezkuntza-oinarritik aplikatu behar da, txikienak inoiz ahaztu gabe. Gure ikastetxean
tailerrak egiten ditugu astero, berregituratutako arratsaldeetan, aurrez
azaldutako gaitasunak lortzeko; horrela, Steam proiektua ikastetxeko ziklo
guztietan gauzatzea lortzen da, eta hezkuntza-komunitate osoa inplikatu
daiteke. Ikasturte honetako
tailerren memoria egin dugu, haien gabeziak eta indarguneak kontuan hartzeko
eta hurrengo ikasturterako berregituratzeko. Ondoren, tailer horiek zikloka
nola egituratzen diren garatuko dugu, baita horiek egiteko beharko dugun
materiala ere. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 014395
RUPERTO MEDINA |
|||