STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
“Zientzia eta
teknologiarekiko interesa sustatuz eta generoko etena apurtuz” |
Zenb.
– Nº: 150 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
17-18 IKASTURTETIK HONA |
Gure helburuak bete izan dira: Aniztasunari
erantzun motibagarria ematen eta ikasleen interesa eta motibazioa handitzen,
estimulu falta duten ikasleei (etxean IKT errekurtsorik ez izatearren)
erantzun bat ematen eta ikasleen itxaropenak handitzen, ikasketa prozesu
aberasgarria eta eraginkorra egiten ikasleen gaitasunak garatuz eta
eskola-arrakasta lortuz, teknologiaren erakargarritasunaren bidez ikasleen
jakin-mina areagotzen eta taldeka lan egiteko eta planifikatzeko ahalmena
indartzen. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
HHko 4 urteetatik LHko 6. mailara urtez urte
hedatuz (hasieran LHko 3. eta 4. mailetan) |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Berrikuntza honen bidez, era aldakor eta dinamikoan irakastea eta,
«eginez ikastea» eta «joko dibertigarrikoa» kontzeptuen azpian, umeen
ikasketa estimulatzea nahi izan dugu, ikasketa aktiboa errazten duten
materialak eta jokoak erabiliz. Gure asmoa joko-esperientzia berritzaileak
eta mundu errealaren eta digitalaren artean integratuak eskaintzea izan da,
ikasgelako irakaskuntza dinamizatzea eta esperimentazioaren bidez metodo
berriak sortzen. Horretaz gain, genero ikuspegia landu nahi izan dugu, batez
ere 3. zikloan, lanbidearen aukeraketan
hainbat “kutsu” saihestuz. STEAM SITEa borobildu dugu eta hainbat material geletan banatu da
hainbeste esku desberdinetatik ez pasatzeko. Aurten erabili nahi genituen
material berritzaile batzuk erosi dira azken momentuan baina hurrengo
ikasturtean erabiltzeko asmoz hainbeste eskuetatik ez pasatzeko. Edozein
kasutan, proiektuaren izpiritua bizirik mantentzen saiatu gara, gure geletan
benetako normaltasunera ailegatu arte. Oso positiboki baloratzen dugun beste aspektu bat ikasleen arteko
laguntasuna da oso zabalduta egon delako, beraz, gure helburua zena, umea
protagonista izateaz gain, guztion artean laguntasuna sustatzea, guztiz bete
dugu, “ikasketa partekatua”. Honetaz aparte, lehen esan dugun bezala, oso
motibatuak eta interesatuak egon direla ikusi dugu. Pentsamendu logikoa,
matematiko, espaziala, … sustatu dira inolako zalantzarik gabe, baita beste
area kurrikularrekin erlazionatutako trebetasunak ere. Programazioaren
oinarriak ezagutu eta praktikatu dituzte, eta edukiak landu ditugu era
natural eta ludiko batean. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
https://sites.google.com/view/zuzendaritza-sitea/proiektuak/steam
|
||||
|
Ikastetxea: 014392
CEIP MAESTRO ZUBELDIA HLHI |
|||