STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
ESCAPE ROOM |
Zenb.
– Nº: 151 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020/21 |
DBH 3. mailako ikasleek, taldeka, mahaigaineko
Escape Room jokua diseinatu objektuak eraiki eta digitalki aurkeztu ondoren
jolastea da helburua. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
DBH - 3 |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Ikasturte osoan zehar Gaztelera, Informatika, Matematika, Teknologia eta
plastikako irakasleak astean behin elkartu gara ikasgaiak koordinatzeko.
Hirugarren ebaluaketan ikasleek gai baten inguruan Escape Rooma diseinatu eta
aurrera atera dute ikasgaia horietako orduetan. Talde bakoitzak hasierako
egoera eta helburu bat ditu, eta ikasleek proiektuan txertatu beharko
dituzten nahitaezko elementu batzuk dituzte (Narratiba, aurkezpen digitala,
objetuen eraikuntza, erronka matematikoak, robotika arduinoa, ...). Talde
lana Agile metodologiapean eraman dute aurrera eta beraien lana momentu
ezberdinetan ebaluatu dute. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 012957
EGAPE BHI |
|||