STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 ESCAPE ROOM

Zenb. – : 151

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

2020/21

DBH 3. mailako ikasleek, taldeka, mahaigaineko Escape Room jokua diseinatu objektuak eraiki eta digitalki aurkeztu ondoren jolastea da helburua.

Etapa-mailakEtapa-cursos

DBH - 3

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

Ikasturte osoan zehar Gaztelera, Informatika, Matematika, Teknologia eta plastikako irakasleak astean behin elkartu gara ikasgaiak koordinatzeko. Hirugarren ebaluaketan ikasleek gai baten inguruan Escape Rooma diseinatu eta aurrera atera dute ikasgaia horietako orduetan. Talde bakoitzak hasierako egoera eta helburu bat ditu, eta ikasleek proiektuan txertatu beharko dituzten nahitaezko elementu batzuk dituzte (Narratiba, aurkezpen digitala, objetuen eraikuntza, erronka matematikoak, robotika arduinoa, ...). Talde lana Agile metodologiapean eraman dute aurrera eta beraien lana momentu ezberdinetan ebaluatu dute.

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·          

 

Ikastetxea:  012957  EGAPE BHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png