STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
Hezkuntza
Zientifikoa eta Matematika Manipulatiboa |
Zenb.
– Nº: 154 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
20-21 |
STEAM ikuspegiak, konstruktibismoa eta diziplinartekotasuna
ditu oinarrian. Oinarrizko
konpetentziak lantzeaz gain, zeharkako konpetentziak ere lantzen ditu: sormena, talde-lana, pentsamendu
kritikoa, berrikuntza, etab. Hori dela
eta, eta gure ikasleek etorkizuneko gizartean modu arrakastatsuan integratzeko duen garrantzia ikusita, Lehen
hezkuntzan, gure metodologian,
berariazko espazio bat ematea falta dugula ohartu gara. Gure ikasleen emaitzak hobetze aldera, aipatu 2
zikloetan, beharrezkotzat jo dugun
STEAM ikuspegia txertatuko dugu, irakasleei hori guztia inplementatzeko beharko duten formazioa
eskainiz, barne formazioa sustatuz eta
baliabide materialak ziklo bakoitzeko gela guztien eskura jarriz. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
LH 1-2 5-6 mailak |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Lehen zikloan, konpetentzia zientifikoaren eta matematikoaren emaitzak hobetu nahi ditugu. Haur hezkuntzan egin dugun metodologia aldaketak
lehen hezkuntzako lehen ziklora zabaltzeak ikuspegi bateratzaile batetik,
ikasleen aniztasunari arreta eskaintzeko bide egoki bat dela uste dugu, bertan gaitasun handiko, edota motibazio handikoek, esparru egokia aurki
dezakete eta zailtasunak dituzten ikasleei ere, edukiak beste modu batean
lantzeko aukera eskainiko diegu. Proiektu honen baitan aurreikusi ditugun prestakuntza-ekintzek
bereizgarri izango dute, ikasle bakoitzak garatu dezakeen konpetentzia maila gorena lortzea, hezkuntza-berrikuntzarako proiektuak bultzatuz. Irakasle
taldeari formazioa eta jarraipena eskaintzea Berritzeguneko aholkularien eskutik,
hori guztia ahalbidetzeko ezinbestekoa dela ikusten baitugu. STEAM ikuspegia txertatzeak ere, zientzia eta matematika konpetentziak genero ikuspegitik garatzea dakar, genero berdintasunetik arituz eta
ikasle guztiak aukera berdintasunean heziz. Neskei, txikietatik bai
zientzietako, bai matematikako mundua eskura jartzeko aukera dakar, lan mundurako aukerak zabalduz. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 012972
ZUMAIA HLHI Zumaiako Herri Eskola |
|||