STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
Steam
proiektua ikastetxe integratu batean |
Zenb.
– Nº: 160 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 |
Helburuak honako hauek dira: 1.- STEAM hezkuntza
bultzatea, 2.- Irakasgaien irakaskuntza integratua sustatzea, 3.- STEAM
ereduarekin lotutako konpetentziak lantzea, 4.- Genero-ikuspegia eta
berdintasuna sustatzea, 5.- Ekintzailetzarako proiektuak bultzatzea, 6.-
Ikerketan oinarritutako ikaskuntza sustatzea, 7.- STEAM-erako bokazio eta
nahi profesinalak sustatzea 8.- Zientzia arloaren alde praktikoa ezagutzea,
9.- Proiektuak lantzeko robotikaren tresnak erabiltzea. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
HH-n 4 eta 5 urtekoak, LH-n maila guztietako
ikasleak , DBH-n maila guztietako ikasleak |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Gure proiektua bi ataletan banatzen da. Alde batetik, Zientzia Hezkuntza
Programa eta bestetik, Hezkuntza Robotika Jarduerak. Proiektu guztietan
ikerketa zientifikoa, talde elkarreragileak, arazo ebazpena eta "tutore
laguntza" estrategiak erabiliz burutuko dira. Zientzia Hezkuntza Programan, etapa eta maila guztietan, hiruhilabetean
behin gutxienez, ikasleak lantzen ari diren gaiarekin zerikusia duen
esperimentu bat egitea planifikatu da. Esperimentu hauek laborategian buruto
dira, posible den guztietan. Egiten diren esperimentu batzuk etapa desberdinen artean laborategi
lagun estrategia erabiliz gauzatuko dira, horrela DBHko ikasleak
laborategian LHko ikaleen tutore
bilakatuz. Hezkuntza Robotikako Jarduerei buruz, astero edo hamabostaldiro
robot desberdinen erabilpena egingo da lantzen ari diren edukiekin
erlazionatuz. HH-n Bee-boot erabiliko da; LH-n Blue-bot, tabletak, scratch
programa eta makey-makey; DBH-n Lego Wedo, Makeblock eta Arduino. Proiektua
zabaltzeko eta hezkuntza-komunitatearen eta familien partaidetza aktiboa
sustatzeko honako hauek ere egingo dira: 1.- Berritzeguneak antolatutako
ekimenetan parte hartzea, 2.- Egindako ekintzak beste ikastetxe batzuekin
konpartitzea (Zientziaraba eguna), 3.- Egindako proiektuak eta ekintzak
ikastetxeko web orrian zintzilikatzea eta ikastetxeko aldizkarian
argitaratzea eta 4.- ekimen desberdinak antolatzea STEAM konpetentziak
bultzatzeko. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 010572
IPI SANSOMENDI |
|||