STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 Steam proiektua ikastetxe integratu batean

Zenb. – : 160

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

2020-2021

Helburuak honako hauek dira: 1.- STEAM hezkuntza bultzatea, 2.- Irakasgaien irakaskuntza integratua sustatzea, 3.- STEAM ereduarekin lotutako konpetentziak lantzea, 4.- Genero-ikuspegia eta berdintasuna sustatzea, 5.- Ekintzailetzarako proiektuak bultzatzea, 6.- Ikerketan oinarritutako ikaskuntza sustatzea, 7.- STEAM-erako bokazio eta nahi profesinalak sustatzea 8.- Zientzia arloaren alde praktikoa ezagutzea, 9.- Proiektuak lantzeko robotikaren tresnak erabiltzea.

Etapa-mailakEtapa-cursos

HH-n 4 eta 5 urtekoak, LH-n maila guztietako ikasleak , DBH-n maila guztietako ikasleak

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

Gure proiektua bi ataletan banatzen da. Alde batetik, Zientzia Hezkuntza Programa eta bestetik, Hezkuntza Robotika Jarduerak. Proiektu guztietan ikerketa zientifikoa, talde elkarreragileak, arazo ebazpena eta "tutore laguntza" estrategiak erabiliz burutuko dira.

Zientzia Hezkuntza Programan, etapa eta maila guztietan, hiruhilabetean behin gutxienez, ikasleak lantzen ari diren gaiarekin zerikusia duen esperimentu bat egitea planifikatu da. Esperimentu hauek laborategian buruto dira, posible den guztietan. Egiten diren esperimentu  batzuk etapa desberdinen artean laborategi lagun estrategia erabiliz gauzatuko dira, horrela DBHko ikasleak laborategian  LHko ikaleen tutore bilakatuz. Hezkuntza Robotikako Jarduerei buruz, astero edo hamabostaldiro robot desberdinen erabilpena egingo da lantzen ari diren edukiekin erlazionatuz. HH-n Bee-boot erabiliko da; LH-n Blue-bot, tabletak, scratch programa eta makey-makey; DBH-n Lego Wedo, Makeblock eta Arduino. Proiektua zabaltzeko eta hezkuntza-komunitatearen eta familien partaidetza aktiboa sustatzeko honako hauek ere egingo dira: 1.- Berritzeguneak antolatutako ekimenetan parte hartzea, 2.- Egindako ekintzak beste ikastetxe batzuekin konpartitzea (Zientziaraba eguna), 3.- Egindako proiektuak eta ekintzak ikastetxeko web orrian zintzilikatzea eta ikastetxeko aldizkarian argitaratzea eta 4.- ekimen desberdinak antolatzea STEAM konpetentziak bultzatzeko.

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·          

 

Ikastetxea:  010572  IPI SANSOMENDI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png