STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
ALBIZSTEAM |
Zenb.
– Nº: 161 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 eta 2021-2022 |
Ikasketa matematiko, zientifiko eta
teknologikoak sustatzea eskolan, ikasleek bakarka eta taldean konpententzia
zuzen batzuk eta zeharkako beste batzuk gara diezaten. Programazioan
isladatutako edukiak era praktiko eta ludikoan gelan lantzea; tailerretan edo
klaseko praktiketan. Ikasleak programazio hizkuntzen munduan sartzea eta
gaitasun teknologikoa eta digitala garatzea. Zientifiko-teknologiko
zaletasunak iradokitzea. Ikasleriari aktiboki bere ingurua aldatzera parte
hatzeaz bultzatzea, STEAM gaitasunak hobetzea. Ikasleen sormena eta
berrikuntza sustatzea. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
HH 4-5 ETA LH OSOA |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Albiz eskolan STEAM proiektua tailerren bitartez lantzen dugu. Aurrerago
aipatutako mailetan tailer bana daukagu. Aipatu beharra dugu, tailer guztiak
ingelesez ematen direla. HH4 eta 5 urteko geletan BEEBOOT-aren bitartez eduki
kurrikular desberdinak eta orientazio espaziala lantzen dira. LH-ko 1.mailan Arts & Crafts tailerra dugu, bertan eskulan
desberdinak egiten ditugu, hiztegia eta motrizitatea landuz. LH-ko 2.mailan SCIENCE SPERIMENTS tailerrrean zientzietako oinarrizko
esperimentuak burutzen ditugu. LH-ko 3.mailan, alde batetik informatika lantzen hasten gara, ikasleak
chromebooken erabileran trebatzen hasteko. Bestalde LEGO WEDO 1.0-ak ere
erabiltzen dugu, robotak eraiki eta programatzeko. LH-ko 4.mailan LEGO WEDO 2.0-ekin robot desberdinak eraiki eta ondoren
hauek programatzen ditugu mugimendu desberdinak egin ditzaten. LH-ko 5. mailan programazioarekin jarraitzen dugu, kasu honetan CODE.ORG
izeneko programa erabiltzen dugu. Jolas gamifikatua da eta fase batetik
bestera pasatzeko helburu bat bete behar dute ikasleek, horretarako beraien
pertsonaiaren mugimenduak programatuz. LH-ko 6. mailan programazioaren munduan gehiago sakontzen gara.
Horretarako SCRATCH weborria erabiliz ikasleek beraien jolas, aurkezpen edo
proiektuak sortzen dituzte. Ikasturtean zehar Euskaran beste proektu txiki
bat aurrera eramaten dugu, "AZTARNA UTZI ZUTEN EMAKUMEEK"
deiturikoa. Honetan APP INVENTORREN bitartez aplikazio bat sortuko dute. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
www.albizeskola.com |
||||
|
Ikastetxea: 014430
CEIP ALBIZ HLHI |
|||