STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
EGITEN
IKASI: STEAM LABORATEGIA |
Zenb.
– Nº: 163 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020/21 |
Laborategia atondu, materialez hornituz eta
baliabide didaktikoak eskura izanez, STEAM laborategia martxan jarri ahal
izateko. STEAM metodologia geletan sistematizatzea, programazio didaktikoen
abiapuntua hura izanez, disziplinaarteko metodologia aurrera eramateko. Arazo-egoerak edo proiektuak sortzea STEAM ikuspegia
erabiliz, programazioak moldatuz eta egokituz, maila guztietan laborategiaren
erabilera sistematizatzeko. Proiektu
honi jarraipena ematea, aukerak aztertuz eta erabakiak hartuz, ikasturtean
zehar beharrezko aldaketak egiteko, zein epe luzerako STEAM plan bat
sortzeko. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
HH4 eta 5 eta LH osoa |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Laborategia STEAM konpetentzia lantzeko baliagarria da, zientziak
(biologia, geologia, mekanika, elektrizitatea, optika eta kimika) robotika,
arte hezkuntza, ingenieritza, teknologia eta matematika bezalako gaien
aurkikuntzarako espazio bat hain zuzen. Laborategian burutuko diren ekintzak eta proiektuak ikasgelako
programazioaren barruan kokatuko dira, eta, beraz, laborategia izango da
ikasgelan lantzen ari diren ezagutzak arakatzeko, bizitzeko eta zabaltzeko
lekua. Geletako programazioak STEAM ikuspegia aintzat harturik eguneratu dira
jada eta bertan aurreikusi diren jarduera eta proiektuak aurrera eramateko
ezinbestekoa da laborategiak eskaintzen digun praktikotasuna. Gainera STEAM
laborategiaren erabilera programazioen barruan sartzeak jarduera horiek sistematizatzea
dakar, horrek dakarren irakaskuntza-ikaskuntza prozesuaren aberastasunarekin.
|
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 014232
CEIP Kontxa HLHI |
|||