STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 Artea eta Robotika 2021

Zenb. – : 171

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

2020-2021

- Gaur egungo arte garaikidearekin zerikusia duten heziketa testuinguruak proposatzeko gaitasunak irakasleen gan garatzea eta, horren eraginez, ikasleen konpetentzia artistikoak, sormen prozesuak, espiritu ekintzailea eta gaitasun kritikoa suspertzeko goi mailako baliabideak eskaintzea. - Oinarrizko konpetentzietan trebatzea testuinguru erreal batean, beraien arteko lotura zuzenarekin, metodo aktiboak eta esperimentazioa erabiliz. Batez ere, Konpetentzia zientifikoa teknologikoa eta matematikarako konpetentzia. - Eskola komunitateko eta herriko eragileen parte hartzea bultzatzea. - Lea-Artibaiko ikastetxeen arteko elkarlanerako sarea osatzea. - Egindako lanaren berri ikas komunitateari zabaltzea teknologia berriak erabiliz. - Emakumeak zientzia eta teknologian historian zehar, eta gaur egun ere, duten garrantzia azpimarratzea eta nesken zientzietarako zaletasuna bultzatzea.

Etapa-mailakEtapa-cursos

LH 1-2, LH 3-4, LH 5-6

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

Alde batetik, ARTE Hezkuntza: sormena, irudimena, adierazpena eta bestalde ROBOTIKA, biak, Zientzia, Teknologia eta Matematikarako gaitasunarekin lotura estua duten legez, diziplina arteko planteamendua garatzea inplikatu du proiektu honek. Arte proiektuarekin, kontzeptu matematikoen lanketa egiten dogu, esate baterako: neurketa, geometria, espazioa, bolumena, baita zientziakoak: kolorea, argia, elektrizitatea eta beste hainbat. Honekin batera, aspektu digitalean sakondu nahi izan dugu, hau da robotika gelako dinamikan sistematizatu.

Informazioaren eta komunikazioaren gizarte honetan, teknologia berrien ezagupena eta erabilera ezinbestekoa dela uste dugulako eta oinarrizko gaitasunak ikasleekin era aktiboan garatzea gure helburua delako,

Hizkuntza-eta literatura-komunikaziorako konpetentziaz gain, Arte Hezkuntzarako konpetentziarekin batera, Disziplina arteko landu direnak: Zientziarako konpetentzia, Teknologiarako konpetentzia, Matematikarako konpetentzia,

Arte proiektua burutzeko, Irakasleek adituen prestakuntza jaso dute Lekeitioko “ARRAGUA” Elkarteko gunean, beste eskualdeko ikastetxeekin batera, eta bertan proposatutako artelanak jarri ditugu martxan. Aurten landutako gaia Heziketa Begirakunea izan da (sorkuntza praktikak eta jarrera sortzailea).

Jokoaren ideian oinarritutako prozesu-dinamiken bidez eta prozesatutako irudi analogiko zein digitaletatik abiatuta, dokumentu-artxiboaren ideian oinarritutako metodologia eskatzen duten garapen anitzeko prozesuan aritu gara.

TALENTATU proiektuaren bidez, Lea-Artibai eta Busturialdeko Kooperatiben Mahaia Elkarteak, “Azaro” Fundazioak egin digun eskaintzan parte hartu dugu. Helburua: STEAM en lanketan sakontzea da, digitalizazioa ardatz hartu. Herria eta eskualdea ezagutarazi eta eskualdearekiko arraigoa lortu, enpresa eta ikastetxeen harremana estutu, enpresen inguruko informazioa helarazi ikasleei eta STEAM en lanketan eragin, emakumea ardatz hartuta. Planteatutako ekintzak hauek izan dira: LH 1-2: Herria eta auzoa; LH 3-4: Eskualdea; LH 5-6 : Enpresak.

Gehiago ezagutzekoPara saber más

 

 

Ikastetxea:  014369  URREGARAI Herri Eskola

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png