STEAM

Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 STEAM GOITIK BEHERA

Zenb. – Nº: 2

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto

2020-21

·         Gaur egun gero eta indar handiagoa hartzen ari den material-adizio bidezko teknologia, hots, 3D inprimagailua, 3. DBHtik 2. Batxilergora zabaldu eta lantzea ezinbesteko helburutzat hartu behar dugu. Teknologian proiektu bidezko metodologiarekin ikaslea protagonista bihurtzen da eta bere ikasketetan parte hartze aktiboa izatera bideratzen du; gainera, egiaztatu da ikasleek eskutan izango dituzten baliabide hauek, motibazioa eta interesa sortzen dutela beraiengan. Metodologia honetatik abiatuta, errazago batuko ditugu gainerako ikasgaietan lantzen diren gaitasunak

Etapa-mailak – Etapa-cursos

DBH eta BATXILERGOA

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto 

Bideo-jolasa (scratcha - teknologia, euskara), Rumba(mBotak - teknologia, marrazketa, matematika, fisika), Esku robotikoa(arduino UNO - teknologia, biologia, marrazkerta), Negutegia(Arduino MEGA - teknologia, biologia, matematika, informatika), Dronak (muntaketa, konfigurazioa eta pilotajea - teknologia, informatika))

Gehiago ezagutzeko – Para saber más

·         https://sites.google.com/a/axularsanturtzi.com/tekno-mintegia/proiektuak/hezkuntza-robotika-proiektuak

 

 

Ikastetxea:  015626  AXULAR BHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png