STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
STEAM GOITIK BEHERA |
Zenb. – Nº: 2 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2020-21 |
· Gaur egun gero eta indar handiagoa hartzen ari den material-adizio bidezko teknologia, hots, 3D inprimagailua, 3. DBHtik 2. Batxilergora zabaldu eta lantzea ezinbesteko helburutzat hartu behar dugu. Teknologian proiektu bidezko metodologiarekin ikaslea protagonista bihurtzen da eta bere ikasketetan parte hartze aktiboa izatera bideratzen du; gainera, egiaztatu da ikasleek eskutan izango dituzten baliabide hauek, motibazioa eta interesa sortzen dutela beraiengan. Metodologia honetatik abiatuta, errazago batuko ditugu gainerako ikasgaietan lantzen diren gaitasunak |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
DBH eta BATXILERGOA |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Bideo-jolasa (scratcha - teknologia, euskara), Rumba(mBotak - teknologia, marrazketa, matematika, fisika), Esku robotikoa(arduino UNO - teknologia, biologia, marrazkerta), Negutegia(Arduino MEGA - teknologia, biologia, matematika, informatika), Dronak (muntaketa, konfigurazioa eta pilotajea - teknologia, informatika)) |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
|
||||
|
Ikastetxea: 015626 AXULAR BHI
|
|||