STEAM

Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 Zientzia eta ikerketa: saiakera eta errakuntza bidezko ikasketa.

Zenb. – Nº: 27

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto

2020-2021

·         Zientzia, teknologia, robotika eta matematikamunduaren hurbilketa, manipulazio eta esperimentazioaren bidez, adin goiztiarrean.-Ikaslegoan hausnartzeko eta kritikoa izateko gaitasuna garatzea, zergatik, nola, noiz... galderak sorrarazteko; inguruan dituen fenomenoen hipotesiak egiteko. -Zientzia ikastea, eredu parte hartzaile eta aktiboan oinarrituta, txoko zientifikoak erabiliz, teoria hutsa saihestuz. -Ikaslegoan zientzia ikasteko jakinmina piztea eta honek gure inguruko munduan daukan garrantzia ulertzea. -Zientzia munduko estereotipoak ekiditea, urruneko, zein hurbileko eredu errealak ezagutuz Nesken zientziarenganako interesa pizteko eta beraien hautabideak zabaltzeko aukera izan dezatela.

Etapa-mailak – Etapa-cursos

HAUR HEZKUNTZA

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto 

Proiektuak hiru etapa izango ditu, hiruhilabete bakoitzreako bat, gaitasun ezberdinak garatuz. STEAM gela dago espazio edo txoko ezberdinetan banatuta: izaki bizidunak, material naturalak, magnetismoa, teknologia, jolas teknologikoak. Guztia ohiko gelan egiten den lanarekin partekatuko da.

Gehiago ezagutzeko – Para saber más

 

 

Ikastetxea:  014367  CEIP LEGARDA HLHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png