STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
Zientzia eta ikerketa: saiakera eta errakuntza bidezko ikasketa. |
Zenb. – Nº: 27 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 |
· Zientzia, teknologia, robotika eta matematikamunduaren hurbilketa, manipulazio eta esperimentazioaren bidez, adin goiztiarrean.-Ikaslegoan hausnartzeko eta kritikoa izateko gaitasuna garatzea, zergatik, nola, noiz... galderak sorrarazteko; inguruan dituen fenomenoen hipotesiak egiteko. -Zientzia ikastea, eredu parte hartzaile eta aktiboan oinarrituta, txoko zientifikoak erabiliz, teoria hutsa saihestuz. -Ikaslegoan zientzia ikasteko jakinmina piztea eta honek gure inguruko munduan daukan garrantzia ulertzea. -Zientzia munduko estereotipoak ekiditea, urruneko, zein hurbileko eredu errealak ezagutuz Nesken zientziarenganako interesa pizteko eta beraien hautabideak zabaltzeko aukera izan dezatela. |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
HAUR HEZKUNTZA |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Proiektuak hiru etapa izango ditu, hiruhilabete bakoitzreako bat, gaitasun ezberdinak garatuz. STEAM gela dago espazio edo txoko ezberdinetan banatuta: izaki bizidunak, material naturalak, magnetismoa, teknologia, jolas teknologikoak. Guztia ohiko gelan egiten den lanarekin partekatuko da. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
|
||||
|
Ikastetxea: 014367 CEIP LEGARDA HLHI
|
|||