STEAM

Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 BASAKAITZ STEAM IKASTETXEA IZATEKO BIDEAN eta ROBOTIKAN SAKONDU ETA ARTERAKO KONPETENTZIARI MEREZI DUEN LEKUA EGIN BASAKAITZ IKASTETXEAN

Zenb. – Nº: 31

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto

2019-20 eta 2020-21

·         Xede nagusia honako hau da: LH-ko arloetan STEAM ikasgaien ikaskuntza integraturako tresna eta estrategia didaktikoak garatzea eta Steam hezkuntzako proiektu edo programak sustatzea, gehien bat euskara, zientzia (natur eta gizarte) eta matematika arloetan.

Etapa-mailak – Etapa-cursos

Gehienbat LH etapa, 3. mailatik aurrera bereziki. Dena den, txikitatik haurrak Bee-bot-arekin hasten dira, ondoren CODE-ra pasatzen dira eta LH 3. mailatik aurrera scrach-a erabiltzen dute.

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto 

Xede nagusia honako hau da: LH-ko arloetan STEAM ikasgaien ikaskuntza integraturako tresna eta estrategia didaktikoak garatzea eta Steam hezkuntzako proiektu edo programak sustatzea, gehien bat euskara, zientzia (natur eta gizarte) eta matematika arloetan.

Gehiago ezagutzeko – Para saber más

·         https://sites.google.com/basakaitz.eus/steam/azala?authuser=0

 

 

Ikastetxea:  012002  Basakaitz HLHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png