STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
BASAKAITZ STEAM IKASTETXEA IZATEKO BIDEAN eta ROBOTIKAN SAKONDU ETA ARTERAKO KONPETENTZIARI MEREZI DUEN LEKUA EGIN BASAKAITZ IKASTETXEAN |
Zenb. – Nº: 31 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2019-20 eta 2020-21 |
· Xede nagusia honako hau da: LH-ko arloetan STEAM ikasgaien ikaskuntza integraturako tresna eta estrategia didaktikoak garatzea eta Steam hezkuntzako proiektu edo programak sustatzea, gehien bat euskara, zientzia (natur eta gizarte) eta matematika arloetan. |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
Gehienbat LH etapa, 3. mailatik aurrera bereziki. Dena den, txikitatik haurrak Bee-bot-arekin hasten dira, ondoren CODE-ra pasatzen dira eta LH 3. mailatik aurrera scrach-a erabiltzen dute. |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Xede nagusia honako hau da: LH-ko arloetan STEAM ikasgaien ikaskuntza integraturako tresna eta estrategia didaktikoak garatzea eta Steam hezkuntzako proiektu edo programak sustatzea, gehien bat euskara, zientzia (natur eta gizarte) eta matematika arloetan. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
· https://sites.google.com/basakaitz.eus/steam/azala?authuser=0
|
||||
|
Ikastetxea: 012002 Basakaitz HLHI
|
|||