STEAM

Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 Albizturren bokazio zientifikoa sustatuz

Zenb. – Nş: 37

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto

2019-2020

·         Helburua: Zientzia munduan emakumeak duen presentziaren inguruko hausnarketa bultzatzea. Helburua: Robotikak, programazioak eta 3Dn diseinuak ematen dituen aukerak erabiltzea matematikan, trebetasun artistiko eta sormenekoan, eta hezkuntza zientifiko edota teknologikoan trebatzeko eta bokazio zientifikoa bultzatzeko. Helburua: Robotikak, programazioak eta 3Dn diseinuak ematen dituen aukerak erabiltzea Ikerketa zientifiko eta teknologikoa bultzatzeko. Helburua: Ikasleek egiten dituzten lanak jakitera ematea, dibulgazio zientifikoa.

Etapa-mailak – Etapa-cursos

LH osoa

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto 

Alde batetik LH osoarentzat, 16-20 orduko robotika eta programaizo tailer bat sortu zen. Bestetik, robotika eta programazio digitala, eskolako proiektuak aurrera eramateko tresna bezala erabili ziren LH 3, 5 eta 6koekin.

Gehiago ezagutzeko – Para saber más

·         https://drive.google.com/file/d/1cS5-j-UnwiWLQhAcrgoKGS5aqHlk7boB/view

 

 

Ikastetxea:  012003  Albiztur

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png