STEAM Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|
|||
HAZIARI JARRAITZEN |
Zenb. – Nº: 43 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto |
|||
2019-20 |
· . Hondakin organikoaren birziklapen zikloa (elikagaiak kontsumitu-hondakina sortu-biriziklatu-konpostaren erabilera ortuan-elikagaiak sortu) hurbiletik ezagutu eta lantzea. A.4. Orturako beharrezko baliabideak ahalik eta jasangarri eta eraginkorrenak izatea: ureztatze sistema autonomoa, hasi-landare prozesu osoa, ongarri sorkuntza propioa… A.5. Ortuko lanean ikasleen partehartzearekin teknologia barrien eta hirugarren hizkuntzaren presentzia uztartzea (ureztatze programadore automatikoaren plangintza diseinua, QR seinalizazioa sortzea, ingelesaren erabilera bermatzea…) A.6. Orturako baliabide prozesua (hazia-landarearen hazkundea) ikerkuntza zientifikoaren bidezko planteamenduaren bidez jarraitzea. |
|||
Etapa-mailak – Etapa-cursos |
||||
HH3tik LH6ra |
||||
Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto |
||||
Gure ortuan jasotako barazki bateko haziari jarraituko diogu ziklo zirkularra itxi arte. Ikerketa zientifiko baten bidez eguzki sistemak planetako izakiengan duen eragina aztertuko dugu. Prozesuan zehar hondakinen kudeaketa egokia, konposta, mikroskopio digitala, grafiti begetala, kotxe elektrikoa eta beste hainbat gai jorratuko ditugu betiere eskolako proiektua eredu jasangarrietaruntz bultzatuz. |
||||
Gehiago ezagutzeko – Para saber más |
||||
· http://igorrekoeskola.eus/ea21/
|
||||
|
Ikastetxea: 014455 INAZIO ZUBIZARRETA HLHI
|
|||