STEAM

Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 GAILU AUTONOMOAK EKOIZTEA ETA PROGRAMATZEA

Zenb. – Nº: 46

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuak – Objetivos del proyecto

2019-2020

·         ● Proiektu oso bat garatzen jakitea proiektuen metodoa erabiliz ● Kaptadore/aktuadore, interface eta abar konektatzen ezagutzea. ● 3D diseinurako sofwarea ezagutzea: TinkerCAD, Cura,... ● Kalibrearekin neurketa zehatzak egitea. ● Programazio hizkuntz ezberdinak erabiltzea gailuak era aurredefinitu batean mugitu daitezen. Arduinoaren konexioak eta programak ongi egitea. ● Merkatuan ikus daitezkeen automatizaturiko DRON ezberdinak ezagutu (MBOT, SPHERO, ), jakin ze aukerak dituzten eta nola programatzen diren. ● DiY eta maker mugimenduak aplikatuz norberak diseinatutako prototipoa eraikitzea eta martxan jartzea ezagutza ezberdinak batuz, (marrazketa, diseinua, hardwarea, softwarea,...).

Etapa-mailak – Etapa-cursos

1 eta 2 DBH, 3DBH, 4 DBH ( teknologia eta IKT ikasleak) eta Batxiler IKT ikasleak

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto 

Teknologian elektrizitateko oinarrizko zirkuituak ikusiko dira eta ARDUINO programatzen hasiko gara era erraz batean sentsoreak eta eragingailuak erabiliz.

Informatikan DBH mailan SCRATCH eta CODE.org landuko da. Batxilergoan SCRATCHez gain C programazioa ere lantzen da eta aukera gehiago daude bai robotak bai dronak programatzeko.

Guzti hori lantzen hasi gara, aurrera begira proiektu bateratuak errazago landu ahal izateko

Gehiago ezagutzeko – Para saber más

·         https://sites.google.com/artazaromo.com/teknologiak/steam-proiektua?authuser=0

 

 

Ikastetxea:  015111  IES ARTAZAROMO

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png