STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
GAILU
AUTONOMOAK EKOIZTEA ETA PROGRAMATZEA |
Zenb.
– Nº: 65 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020-2021 |
Proiektu honen helburu nagusia da ikasleek teknologia erabiliz sortzeko ahalmena
garatzea: Ikasleek norbereko proiektuak edo
komunitaterako gailuak teknologia berriak erabiliz ekoizteko
gaitasunak lortzea. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
DBH - BATXILERRA |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
● ARDUINO BIDEZ PROJECT HUB deritzon plataformetan agertzen diren proiektu berrikoiak landu, ahal
delarik DIY metodologia erabiliz, (
plataformatera sarrera eman, behar dituzten konponenteak erosi eta beraien eskuetan utzi proiektuaren
antolamendu, eraikitze eta presentazio
atalak). Kasu honetan instructables plataformatik ateratako semaforoa TINKERCAD bidez
marraztu, 3D inprimagailuarekin sortu,
konponente elektronikoak muntatu eta arduino IDE bidez proiektua programatu dugu. SEMAFOROA esteka
honetan, egindakoa ikusi ahal da. ● 3D diseinua (FREECAD ERABILIZ), teknologiako tailerreko leihoen
topeak egiteko diseinuak egin dituzte
eta 3D inprimagailuaren bidez prototipoak sortu. ● DRONAK ● Aurtengo ikasturtearen hasieran, MAKEY MAKEY |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
https://sites.google.com/artazaromo.com/teknologiak/steam-proiektua?authuser=0 |
||||
|
Ikastetxea: 015111
IES ARTAZA ROMO BHI |
|||