STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 GAILU AUTONOMOAK EKOIZTEA ETA PROGRAMATZEA

Zenb. – : 65

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

2020-2021

Proiektu honen helburu nagusia da ikasleek  teknologia erabiliz sortzeko ahalmena garatzea: Ikasleek norbereko proiektuak edo  komunitaterako gailuak teknologia berriak erabiliz ekoizteko gaitasunak lortzea.

Etapa-mailakEtapa-cursos

DBH - BATXILERRA

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

● ARDUINO BIDEZ PROJECT HUB deritzon plataformetan agertzen  diren proiektu berrikoiak landu, ahal delarik DIY metodologia erabiliz,  ( plataformatera sarrera eman, behar dituzten konponenteak erosi eta  beraien eskuetan utzi proiektuaren antolamendu, eraikitze eta  presentazio atalak). Kasu honetan instructables plataformatik  ateratako semaforoa TINKERCAD bidez marraztu, 3D inprimagailuarekin  sortu, konponente elektronikoak muntatu eta arduino IDE bidez  proiektua programatu dugu. SEMAFOROA esteka honetan, egindakoa  ikusi ahal da.

  3D diseinua (FREECAD  ERABILIZ), teknologiako tailerreko leihoen topeak egiteko diseinuak  egin dituzte eta 3D inprimagailuaren bidez prototipoak sortu.

● DRONAK

● Aurtengo ikasturtearen hasieran, MAKEY MAKEY

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·         https://sites.google.com/artazaromo.com/teknologiak/steam-proiektua?authuser=0

 

Ikastetxea:  015111  IES ARTAZA ROMO BHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png