STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
STEAM: Gauza
handiak lortzen |
Zenb.
– Nº: 67 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2021/22 |
Bi dira helburu orokorrak: 1-Baratza lantzea
eta etekin pedagogikoa ateratzea: *Baratzean gertatzen diren hainbat
gertakariak jakintza zientifikoaren eremu askoren ikuspegitik aztertzeko
behar diren oinarrizko kontzeptuak eta printzipioak aplikatzea. *Landare eta produktu ekologikoen ekoizpena
ezagutzea, eta ondorioz elikadura osasuntsua bultzatzea. *Botanika aplikatua;
Erein, landatu, behatu eta batu. *Hondakinen kudeaketa arduratsu bat
sustatzea. Konposta egin. *Gizarteratzea; inguruko baserritar eta bereziki
emakumeen esperientziak ezagutzea. *Aniztasunaren aurrean erantzun anitzak
bermatzea..2-Tailerretan artearen konpetentzia garatzea:ikasleen hitza
oinarritzat hartuta, hauen aurrezagutzak eta jakinminak identifikatuz,
ikasketa esanguratsua bideratuko dugu, ikerketa zientifikoa, indagazioa,
manipulazioa...erabiliz. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
Eskola osoa |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Gure eskola, tradizionalki baserriz inguraturik egon da,eta errealitate
hori aldatzen joan arren, oraindik badira inguruan lan horretan dihardutenak.
Hau aprobetxatuz, gure baratzari etekin handiagoa atera nahi
diogu.Honekin batera gaur egunean funtsezkoak diren teknologia berriak ere
sustatzeaz batera Haur Hezkuntzatik hasita eta L.Hn jarraituz, naturarekin
harreman zuzena, esperimentazioa eta teknologia berriak indartzen aritu gara,
metodologia berriztatzailea aplikatuz. Biziki defenditzen dugu ingurune naturala eta ingurune hori eratzen duten izakiak eta elementuak, haurren jakin-min eta interes
nagusia direla.Beraz,naturako elementuei loturik dituzten bizipenek eta haien
gaineko gogoeta gidatuek, hainbat fenomeno, haien agerraldi eta ondorioak
aztertzera eramango dituzte haurrak, helduen laguntza eta babesarekin. Hori
kontutan hartuz, eskolako baratza, H.Hko metodologia aldaketa eta matematika
manipulatiboan oinarritu genuen 2019/20 eta 2020/21 ikasturtean aurkeztutako STEAM proiektua.Maila guztietako programazioetan matematika era
manipulatiboan lantzeko jarduerak txertatuak izan dira.Bestetik, aipatzea da,
oso baikorra izan dela lehen hezkuntzako ikasleek SCRATCHekin izan duen
esperientzia. Hemendik abiatuta, anitzak izan dira STEAM proiektuak eman dizkigun
aukerak, era interdisziplinatuan landu izan ditugunak, batik bat,
elkarbizitza positiboa (talde
heterogenoak sortzen eta adin aniztasunari garrantzia emanez), Hezkidetza,
emakumeek zientzian zein beste esparruetan egindako eta egiten duten lana
goraipatzen... eta etekin gehiago atera ahal zaiolakoan gaude.Beti ere eskola
komunitateak eskeintzen dizkigun ekarpenak ere kontutan izanik, haien
aportazioak eta familiak dituzten ekoizpenak aprobetxatuz ingurune pribilejiatu
honetan. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
https://sites.google.com/view/202021-ikasturteko-tailerrak/p%C3%A1gina-principal |
||||
|
Ikastetxea: 014447
TURTZIOZKO ESKOLA |
|||