STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
STEAM GOITIK
BEHERA |
Zenb.
– Nº: 69 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2020-21 |
STEAM arloekin lotutako ikasketen bokazio
profesionala bultzatzea. Proiektuaren erabilgarritasuna eta funtzionamendua
lortuta (benetan arazo bat konpondu duelako) ikasleengan ikertzeko eta
diseinatzeko grina piztea. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
1. DBHtik 2. batxilergora |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Hainbat proiektuk osatu dute: bideojolasa (scratcha erabiliz bideo
jolasa programatu hizkuntzak lantzeko), rumba (mBotarekin zikintasun azalerak
kalkulatu eta robotaren funtzionamendu autonomoa programatu), esku robotikoa
(gure eskuaren funtzionamendua eraikitako eskuan islatu), negutegia (hainbat
magnitude kontrolatu, datu bildu eta webgunera igo estatiska erabiliz
ondorioak ateratzeko), dronak (programazioa, elektronika, mekanika, informazio
bilaketa, bideo eta irrati seinaleen kontrola eta programazioa) |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
https://sites.google.com/a/axularsanturtzi.com/tekno-mintegia/proiektuak/STEAM-hezkuntza-robotika-proiektuak/2020-21-ikasturtea |
||||
|
Ikastetxea: 015626
AXULAR BHI |
|||