STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 STEAM GOITIK BEHERA

Zenb. – : 69

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

2020-21

STEAM arloekin lotutako ikasketen bokazio profesionala bultzatzea. Proiektuaren erabilgarritasuna eta funtzionamendua lortuta (benetan arazo bat konpondu duelako) ikasleengan ikertzeko eta diseinatzeko grina piztea.

Etapa-mailakEtapa-cursos

1. DBHtik 2. batxilergora

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

Hainbat proiektuk osatu dute: bideojolasa (scratcha erabiliz bideo jolasa programatu hizkuntzak lantzeko), rumba (mBotarekin zikintasun azalerak kalkulatu eta robotaren funtzionamendu autonomoa programatu), esku robotikoa (gure eskuaren funtzionamendua eraikitako eskuan islatu), negutegia (hainbat magnitude kontrolatu, datu bildu eta webgunera igo estatiska erabiliz ondorioak ateratzeko), dronak (programazioa, elektronika, mekanika, informazio bilaketa, bideo eta irrati seinaleen kontrola eta programazioa)

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·         https://sites.google.com/a/axularsanturtzi.com/tekno-mintegia/proiektuak/STEAM-hezkuntza-robotika-proiektuak/2020-21-ikasturtea

 

Ikastetxea:  015626  AXULAR BHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png