STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
Negutegia
proiektua |
Zenb.
– Nº: 83 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
2021-2022 |
Steam gaitasunak sustatuz gure proiektuarekin
lortu nahi ditugun helburu nagusiak honexek izango lirateke: Gazteak zientzia
eta teknologiara hurbiltzea eten gabeko garapenean ari diren esparruak.
Ikasleak apurka-apurka egokitzea gaur egungo ekoizte prozesuetara, non
robotak erabiltzea prozesuetan eta diseinu, produkzio eta fabrikazio teknika
berriak berebiziko garrantzia duten. Nesken artean bokazio zientifiko eta
teknologikoa sustatzea, hauek garapen teknologikotik kanpo ez daudela
erakutsiz. Emakume oso gutxik erabakitzen dute zientziarekin eta
teknologiarekin lotutako karrerak ikastea, horregatik dbh-tik nahi ditugu
jarri nesken eskura zientzia eta teknologiarekin zer ikusia duten materiak
era erakargarriago batean, horrela hauek garapen teknologikotik kanpo ez
daudela erakutsiz. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
DBH3, DBH4 |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Testuingurua: Gure ikasleek nekazal ingeniaritza enpresa bateko partaideak dira eta
kontserba ekologikoak egiten dituen elikagai-enpresa batek tomatea
hidroponikoan egiteko negutegi bat instalatzeko kontratatu ditu. Arazoa: Ureztatze eta klimatizazioaren kontrol automatikoa duen negutegi baten
instalazioa egin behar da eta baldintza orokorrak ondorengoak dira: Ureztatze sistema bat martxan jarri behar da landareak lehor daudenean. Tenperatura batetik aurrera negutegiko argi intentsitatea leuntzen duten
itzal-sareen sistema bat martxan jarri behar du eta era berean leihoak
zabaldu. Negu partean, sistemak tenperatura hotzak detektatzen dituenean, aire
beroko berogailua piztu behar du. |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
https://sites.google.com/iessopelanabhi.net/dbh3-tekno-sopela-bhi/arazoa-eta-baldintzak |
||||
|
Ikastetxea: 015094
IES SOPELA BHI |
|||