STEAM

Ikastetxeen esperientziakExperiencias de centros

https://steamgune.euskadi.eus/image/layout_set_logo?img_id=84563&t=1613040565898

 Etorkizuneko eskolan Steam proiektuaren integrazioa. Gure proiektua ez zen onartu.

Zenb. – : 87

Ikasturtea - Curso

Proiektuaren helburuakObjetivos del proyecto

Asmoa 2021-22 ikasturtean egitea, nahiz eta diru laguntzarik ez izan materiala erosteko..

Steam eskolako maila guztietan zabaltzea arlo desberdinetan eta, ahal denean, arloen arteko proiektu bezala lantzea.

Etapa-mailakEtapa-cursos

DBH eta DBHO guztiak.

Proiektuaren azalpen laburra - Resumen explicativo del proyecto

Hauspoaren tailerren bidez, DBH 1. eta 2. zikloko ikasleei aukera eman STeam ezagutzeko "3D diseinua, Dronak eta Robotika" tailerraren bidez.

DBH 4. mailan 3D diseinua (SketchUp) eta inpresioa, Elektronika eta Robotikaren hastapenak landu. Arloen arteko proiektuan Enpresa bat sortu, beste batzuk 3D objektu bat diseinatu, besteek materialen ezaugarriak aztertu eta bukatzeko piezak inprimatzen dira.

DBHO 1. 3D diseinua eta inprimaketa. Urtero aplikazio praktiko baterako objektu bat diseinatu eta inprimatzen dute. Ondoren 3D eskaneatzea eta irudiaren trataera lantzen dute.

DBHO 2. Sisstema Automatikoen barruan, Elektronika (Arduino  plaken laguntzaz) eta Robotka lantzen dute. Erronka Sumo t x

Gehiago ezagutzekoPara saber más

·          

 

Ikastetxea:  012981  Ipintza BHI Institutua

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png