STEAM Ikastetxeen esperientziak
– Experiencias de centros |
|
|||
Etorkizuneko
eskolan Steam proiektuaren integrazioa. Gure proiektua ez zen onartu. |
Zenb.
– Nº: 87 |
|||
Ikasturtea - Curso |
Proiektuaren helburuak
– Objetivos del proyecto |
|||
Asmoa 2021-22 ikasturtean egitea, nahiz eta
diru laguntzarik ez izan materiala erosteko.. |
Steam eskolako maila guztietan zabaltzea arlo
desberdinetan eta, ahal denean, arloen arteko proiektu bezala lantzea. |
|||
Etapa-mailak
– Etapa-cursos |
||||
DBH eta DBHO guztiak. |
||||
Proiektuaren azalpen
laburra - Resumen explicativo del
proyecto |
||||
Hauspoaren tailerren bidez, DBH 1. eta 2. zikloko ikasleei aukera eman
STeam ezagutzeko "3D diseinua, Dronak eta Robotika" tailerraren
bidez. DBH 4. mailan 3D diseinua (SketchUp) eta inpresioa, Elektronika eta
Robotikaren hastapenak landu. Arloen arteko proiektuan Enpresa bat sortu,
beste batzuk 3D objektu bat diseinatu, besteek materialen ezaugarriak aztertu
eta bukatzeko piezak inprimatzen dira. DBHO 1. 3D diseinua eta inprimaketa. Urtero aplikazio praktiko baterako
objektu bat diseinatu eta inprimatzen dute. Ondoren 3D eskaneatzea eta
irudiaren trataera lantzen dute. DBHO 2. Sisstema Automatikoen barruan, Elektronika (Arduino plaken laguntzaz) eta Robotka lantzen dute.
Erronka Sumo t x |
||||
Gehiago ezagutzeko
– Para
saber más |
||||
·
|
||||
|
Ikastetxea: 012981
Ipintza BHI Institutua |
|||