| STEAM Ikastetxeen esperientziak
  – Experiencias de centros  | 
 | |||
|  Etorkizuneko
  eskolan Steam proiektuaren integrazioa. Gure proiektua ez zen onartu. | Zenb.
  – Nº: 87 | |||
| Ikasturtea - Curso | Proiektuaren helburuak
  – Objetivos del proyecto | |||
| Asmoa 2021-22 ikasturtean egitea, nahiz eta
  diru laguntzarik ez izan materiala erosteko.. | Steam eskolako maila guztietan zabaltzea arlo
  desberdinetan eta, ahal denean, arloen arteko proiektu bezala lantzea. | |||
| Etapa-mailak
  – Etapa-cursos | ||||
| DBH eta DBHO guztiak. | ||||
| Proiektuaren azalpen
  laburra - Resumen explicativo del
  proyecto  | ||||
| Hauspoaren tailerren bidez, DBH 1. eta 2. zikloko ikasleei aukera eman
  STeam ezagutzeko "3D diseinua, Dronak eta Robotika" tailerraren
  bidez. DBH 4. mailan 3D diseinua (SketchUp) eta inpresioa, Elektronika eta
  Robotikaren hastapenak landu. Arloen arteko proiektuan Enpresa bat sortu,
  beste batzuk 3D objektu bat diseinatu, besteek materialen ezaugarriak aztertu
  eta bukatzeko piezak inprimatzen dira. DBHO 1. 3D diseinua eta inprimaketa. Urtero aplikazio praktiko baterako
  objektu bat diseinatu eta inprimatzen dute. Ondoren 3D eskaneatzea eta
  irudiaren trataera lantzen dute. DBHO 2. Sisstema Automatikoen barruan, Elektronika (Arduino  plaken laguntzaz) eta Robotka lantzen dute.
  Erronka Sumo t x | ||||
| Gehiago ezagutzeko
  – Para
  saber más | ||||
| ·        
   | ||||
|  | Ikastetxea:  012981 
  Ipintza BHI Institutua 
 | |||