Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

 NOLA OSATU ETA ERABILI GELAKO LIBURUTEGI TXIKIAK

Zenb. – Nº: 107

Norentzako? – Digido a…

Kop. –

Data - Fecha

Denbora - Tiempo

Gaia/k – Tema/s

Oharrak – Notas

Eskkola osoari

456

kurtsoan zehar

kurtso osoa eta bukatu gabe

Informazioaren kudeaketa ---- Gestión de la información, Libutegiaren erabilera ---- Uso de la biblioteca, Irakurzaletasuna ---- Animación lectora, Literatura sorkuntza ---- Creación literaria

Irakurtzen ikasi - Aprendizaje de la lectura, Ikasteko irakurri - Leer para aprender, Irakurzaletasuna - Hábito lector

Helburuak - Objetivos

Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo

Behar ditugun materialak – Materiales necesarios

Gelako liburutegia erraz erabiltzea informazioa bilatzeko eta norberaren gozamenerako

• Geletan adinaren arabera irakurketarako txokoak ikasleen eskura jarri, testu tipologia zabala islatzen duten testuekin eta ikasgelan gertatzen diren "irakurketa eta idazketan" egoeretan esanguratsu eta testuinguruan erreferentzia gisa balioko dutenekin.

1.MAILA:Komikiak, aldizkariak, liburu erakargarriak gai ezberdinekin.

2.MAILA:Komikiak, karramarro aldizkariak, adin honetarako ipuinak, denbora pasak , jolasak…

3.MAILA: Emozioen inguruko liburuak, kuxinak, alfonbra, denbora pasak, komikiak, liburu erakargarriak...

4. MAILA: Karramarro aldizkaiak, eskolako liburutegiaren liburuak, kontsultarako liburua(bat), Karramarro aldizkariaren denborapasak, ipuinak

5.MAILA:Eskolan ditugun bildumak, karramarro aldizkariak, ikasleek etxetik ekarritako liburuak, eskolako liburutegiaren liburuak, hiztegiak, entziklopediak inguru gaiekin lotuta, MUY INTERESANTE aldizkariak..

6.MAILA: BERDIN

 

Deskribapena – Descripción

Ikasturte honen hasiera pasatu zitzaien irakasle guztiei erregistro orri bat non islatu behar zuten zer nolako materiala erabiltzen zen maila bakoitzean irakurketa sustatzeko eta ikasleak haien kabuz informazioaren bila joan daitezen bultzatzeko.

Zikloka adostatu behar zuten materialak eta erabilera, oso material ezberdina zegoelako, gela batzuetan eskasa eta beste geletan gehiegi ikusten zen. Beharrezkoa ikusten zen liburutegia bere leku eta infraestruktura propioa izan behar zuela, ikasleek gela batean sartu bezain pronto hautemateko, eta gainera zikloka material mota antzekoa izan zuela ziklo bakoitzaren beharrak asetzeko.

Lotura interesgarriak -  Enlaces interesantes

https://drive.google.com/file/d/1_t6UvlAzY9Y0RGo0w2b0Z3mnd-gChHf2/view?usp=sharing

Ikastetxea: ItSASOKO AMA LHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png