Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros |
|||||||||
TERTULIA LITERARIOA |
Zenb. – Nº: 2 |
||||||||
Norentzako? – Digido a… |
Kop. – Nº |
Data - Fecha |
Denbora - Tiempo |
Gaia/k – Tema/s |
Oharrak – Notas |
||||
Lehen hezkuntza, 5. Eta 6. Maila, gurasoak |
34 |
|
90 minutu |
Irakurzaletasuna - Hábito lector |
|
||||
Helburuak - Objetivos |
Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo |
Behar ditugun materialak – Materiales necesarios |
|||||||
- Ikasleek tertuliatan parte hartzea - Norberaren interpretazioak lasai esan eta besteena errespetatzea. - Tertulia baterako prestatzen ikastea. - Interpretazio ezberdinak entzutea. - Iritziak ematea. |
- Klasikoen mezuak. - Tertuliako prestaketa. - Norberaren interpretazioak - Norberaren interpretazioen azalpena. - Talde handian hitz egin. - Norberaren iritziak eman. |
- “Bernardina” liburuko kapitulu bat. - Aditua, Miguel Loza. |
|||||||
Deskribapena – Descripción Mediatekan elkartu ginen Lehen Hezkuntzako 5. Eta 5. Mailako ikasleak, zenbait irakasle eta animatu ziren gurasoak. Testua aurrez etxean eta gelan lantzen dute. Miguel Loza bere aurkezpena egin eta tertulian hasi ginen. Orriz orri joan ginen ikasleek erraztasunez jarraitu ahal izateko. Txanda errespetatuz norberak bere liburuan apuntatua zuena azaldu zuen ahots gora, bidean iritzi eta interpretazio ezberdinak egin zirelarik.
|
|||||||||
Lotura interesgarriak - Enlaces interesantes |
|||||||||
|
Ikastetxea:
|
||||||||