Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

 Familiarekin irakurtzen

Zenb. – Nº: 47

Norentzako? – Digido a…

Kop. –

Data - Fecha

Denbora - Tiempo

Gaia/k – Tema/s

Oharrak – Notas

HH 4 eta 5 urteko haurrei

93 ikasle

Ikusturtean zehar

Astero edo hamabostero

Libutegiaren erabilera ---- Uso de la biblioteca, Irakurzaletasuna ---- Animación lectora

Irakurtzen ikasi - Aprendizaje de la lectura, Irakurzaletasuna - Hábito lector

Helburuak - Objetivos

Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo

Behar ditugun materialak – Materiales necesarios

Batetik haurrengan irakurzaletasuna piztu eta familiaren inplikazioa lortu irakurketa-idazketa prozesuan

Liburutegiaren funtzionamendua, maileguaren praktika, ikastetxea eta familien arteko harremana, euskararen erabilera.

Ipuinak, ipuina eramateko zorroa eta papera eta arkatza (itzultze data adierazteko)

Deskribapena – Descripción

Astean behin gela osoa liburutegira joaten da eta bertan haurrek ipuin aukeratzen dute. Aukeraketa errezte aldera ipuin zehatz batzuk eskaitzen zaizkie ikasleei. Eta liburutegian aukeratutako sailetik irakasleak ipuin bat irakurtzen die haurrei.

Ikasleek papertxo batean itzultze data idazten dute arbeletik kopiatuta.

Familiak haurrei ipuina irakurtzen dio eta arduratzen dira liburua garaiz itzultzeko.

Gelan haurrei galdetzen zaie hainbat gauza: Gustukoa izan duten, norekin irakurri duten eta ipuinaren gorabeherak.

 

Ikastetxea: Eguzkitza HLHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png