Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

 Adierazmena neurtzeko txantiloi bateratua

Zenb. – Nº: 69

Norentzako? – Digido a…

Kop. –

Data - Fecha

Denbora - Tiempo

Gaia/k – Tema/s

Oharrak – Notas

Edozein arloko irakasleentzat

 

2018-2019an

 

Literatura sorkuntza ----  Creación literaria, Irakasleen formazioa ---- Formación del profesorado, Arloetako testuen lanketa ---- Trabajo con textos de asignaturas

Ikasteko irakurri - Leer para aprender

Helburuak - Objetivos

Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo

Behar ditugun materialak – Materiales necesarios

Irakasleen ebaluazio prozesuan, irizpide bateratu bat lortzea, eta prozesua erraztea zientzietako irakasleen kasuan.

Testu moten arabera egin dugu sailkapena

Gai bakoitzeko testu bat

Deskribapena – Descripción

1. DBH: DESKRIBAPEN TESTUA: Testu lanketa: Gaztelania. Biologia ikasgaian, animalia ornogabeen inguruko deskribapen testu bat irakurri dute ikasleek eta gero, gaztelerako ikasgaian landutakoaren arabera ikasleek animalia baten deskribapen testua idatzi behar izan dute.

2. DBH: NARRAZIO TESTUA: Testu lanketa: Euskara. Matematika ikasgaian, emakume matematikari baten biografia egin dute, euskarako ikasgaian landutako edukien arabera.

3.DBH: AZALPEN TESTUA: Testu lanketa: Ingelesa. Teknologia ikasgaian, zulagaikuaren funtzionamenduari buruzko jarraibide testua egin dute.

4. DBH: ARGUDIO TESTUA. Testu lanketa: Euskara. Historia ikasgaian, testu iruzkinak egin dituzte euskarako ikasgaian landutakoaren arabera.

 

Iraskasleek ikasleek sortutako testuen zuzenketa 2. eranskinean dagoen txantiloiarekin egin dute.

 

Ikastetxea: IES BARRUTIALDE BHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png