Ikastetxeen esperientziak – Experiencias de centros

 Idazleen etorria

Zenb. – Nº: 90

Norentzako? – Digido a…

Kop. –

Data - Fecha

Denbora - Tiempo

Gaia/k – Tema/s

Oharrak – Notas

LHko 2. mailatik 6. mailara

120 ikasleak

Otsailaren 19an

Ordu bat erdia

Irakurzaletasuna ---- Animación lectora

Irakurzaletasuna - Hábito lector

Helburuak - Objetivos

Lan-Edukiak – Contenidos de trabajo

Behar ditugun materialak – Materiales necesarios

Ikarkurtzeko zaletasuan eta gustora piztea

Hiztegia aberastea, euskalki desberdinak entzutea, ahozkera lantzea, irakurzaletasuna sortaraztea, ....

Lau liburu, idazle bakoitzarena

Deskribapena – Descripción

Irakasleek ikasleek irakurri behar dituzten liburuak aukeratzen dituzte. Bai etxean bai eskolan ekintza hau burutzen da. Gelan  estrategi desberdinak erabiltzen dira:  hiztegia, estrukturak, esamoldeak ere landu egiten dira.  Liburuen pertsonaien izaerak, gertaerak... isladatzen dira tutoretzara interesaren arabera. Taldeka edo bakarka ozenki edo barnerako irakurriko da. Debateak sortzen dira edo bukaera desberdinak bilatuko dira. Ikasleek, adinaren arabera galdetegi bat prestatzen dute idazleak erantzun dezan. Idazleak ume bakoitzaren liburua sinatzen du. Oroimen handia da umeentzat. Ume guztien inplikazioa eta interesa erakartzen saiatuko gara.

Lotura interesgarriak -  Enlaces interesantes

https://www.idazleak.eus/espanol/escritores/inaki-zubeldia-otegui?h=Z&p=2

https://www.idazleak.eus/euskara/idazleak/inaki-friera-urbistondo?h=F

https://www.erein.eus/autor/nerea-arrien/eu

https://photos.app.goo.gl/dJCDTABB8YCGvWSH7

 

Ikastetxea: CEIP Gabriel Celaya HLHI

https://i.creativecommons.org/l/by-nc/4.0/88x31.png